HTML

babbago etetoszek

Szeretném megosztani tapasztalataimat az gyerekek etetésével kapcsolatosan. Sok etetőszéket kipróbáltunk, és találtunk végre egy olyat (is) amit bárhová magunkkal vihetünk. De ha már itt vagyok, néhány általam kipróbált, baba-étel receptet is felteszek ide. És van egy akciófigyelő is, ahol az akciós bébiétel-ital listát találhatjátok meg.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

a sztori folytatódik

2009.09.18. 13:40 babbago

Az előző bejegyzésnél csak érzéseket írtam le, arról, hogy milyen jó végre saját lábon állni. Persze, ez még nem igazán saját láb,csak próbálgatjuk még, hogy milyen egy vállalkozás. Elég sok kismamáknak szóló blogot, bejegyzést olvastam arról, hogy hogyan kell itthonról pénzt keresni. Hogyan kell blogot írni, hogyan lehet hirdetésekkel pénzt keresni. VAlahogy én mindig úgy gondoltam, hogy ha én egyszer elkezdek "vállalkozni", akkor lesz valami saját termékem. Nem csak a leírt szavak, látogatók, hirdetések hoznak majd pénzt, hanem fizikailag is megjelenik majd, megfogom, mutatom, használom, szeretem, eladom. A babbago etetőszék annyira illik hozzám. Ezen most biztosan sokan mosolyognak, de valahogy minden tulajdonságában megtalálom magam. Kicsi, praktikus, könnyen kezelhető - ilyennek tartom magam.. még a 30 fokon mosható is jellemző rám, bár én kicsit melegebbet szeretek..

De a viccet félretéve szeretek varrni is, és ez egy olyan termék lett, amihez talán kellett az én amatőr varrónő szemem. Meg persze kellett egy barátnő is, aki megtalálta azokat az embereket, akik ténylegesen előállítják ezt a terméket. Nem Kínában, nem a távol kelet valamelyik ember-kizsákmányoló gyárában... hanem itt Kelet-Magyarországon, szorgos magyar női kezek varrnak nekünk. (hú, ez kicsit olyan propagandaszöveg lett...) Anyák ők, is, szóval többféle szűrőn ment keresztül az ötlet, mindenhol osztatlan sikert aratott.

De kellett hozzá a net is, meg a marketinges múltam, hogy mindenből rendelhető termék, működő webshop legyen. A startuzlet.hu kész webshopja (ingyenes verzió is tökéletesen használható!!!) szóval igen sokat ültünk a gép előtt, mire ide jutottunk, de megérte.

Nézzétek meg: www.babbago.hu

Következő alkalommal majd az oldalon található videó készítésének fortélyait mesélem el..

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vállalkozás textil etetőszék babbago

A bejegyzés trackback címe:

https://praktikustanacsoketetoszekugyben.blog.hu/api/trackback/id/tr421390643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása